tirsdag den 25. september 2012

Støt min indsamling til Kræftens Bekæmpelse




En dråbe i havet? Ja måske - men mange bække små giver en stor å. Det vil glæde mig meget, hvis du vil støtte min indsamling til Kræftens Bekæmpelse. Jeg har mistet min mor til brystkræft. Min farmor døde af mavekræft.

Alle kender vi nogen, der er eller har været ramt af kræft. Kemobehandling er en hård omgang, og forskning i blidere behandlingsmetoder der samtidig blokerer for tilbagefald koster penge. Den modbydelige sygdom kan kun bekæmpes ved fortsat forskning, og forhåbentlig en dag total udryddelse af sygdommen. Du kan støtte med beløb fra 50 kr. ved at klikke på nedenstående link, der vil føre dig videre til indsamlingen for Kræftens Bekæmpelse.

http://stoetbrysterne.dk/node/1826

Ingen kommentarer:

Send en kommentar