fredag den 7. september 2012

Fitness


Så fik jeg mig endelig meldt til fitness igen!

Jeg har savnet det, og er super motiveret. Det hjalp også, at der var gratis tilmelding - det er jo dyrt nok i forvejen.

Jeg starter langsomt ud, men her dagen efter er jeg forundret over, at jeg ikke er spor øm. Man kan jo altid håbe, at det er fordi, jeg er i bedre form, end jeg selv tror. Som udgangspunkt træner jeg på en maskine indtil det gør ondt. Så stopper jeg. Fremadrettet vil jeg notere mig vægt og tid, med her og nu er det bare om at komme i gang og stadig have lyst til at tage af sted igen.

Målet er tre gange om ugen med blandet individuel træning og holdtræning. Tror egentlig jeg vil måle mig strategiske steder, så jeg kan glæde mig over forskellen - som helt sikkert kommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar